ΠΑΡΑΤΑΣΗ Ηλεκτρονικής Εγγραφής ακαδ. έτους 2019-2020

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr θα παραμείνει ενεργή από την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου έως και τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019 προκειμένου οι εγγραφέντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, πρωτοετείς φοιτητές, οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών εντός της καθορισμένης προθεσμίας, να συμπληρώσουν τα λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf.

-------------------------

Για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος οι πρωτοετείς φοιτητές, μετά την εγγραφή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του  Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,  θα εισέρχονται από 4 Οκτωβρίου 2019 έως 10 Οκτωβρίου 2019 στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών, για την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής τους.

Για τις Ειδικές κατηγορίες νεοεισαχθέντων φοιτητών, Ελλήνων Πολιτών Μουσουλμανικής Μειονότητας Θράκης, Αθλητών, Αλλοδαπών-Αλλογενών και των αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. ενημερωθείτε εδώ.

Η διαδικασία εγγραφής μπορεί να ολοκληρωθεί ηλεκτρονικά, εφόσον ο φοιτητής ακολουθήσει όλα τα στάδια που προβλέπονται και αναρτήσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην πλατφόρμα. Ο φοιτητής θα χρειαστεί να επισκεφθεί τη Γραμματεία του Τμήματός του σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν, έχοντας μαζί του τον κωδικό αίτησης που λαμβάνει από το σύστημα και την αστυνομική ταυτότητα/διαβατήριο ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά του στοιχεία και η ακριβής ημερομηνία γέννησης, προκειμένου να παραλάβει τα Πιστοποιητικά / έντυπα που αναφέρονται παρακάτω. Στην περίπτωση που ο φοιτητής δεν ολοκληρώσει όλα τα προβλεπόμενα στάδια και δεν αναρτήσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην πλατφόρμα, θα χρειαστεί να επισκεφθεί τη Γραμματεία του Τμήματός του σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν, προκειμένου να καταθέσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και να ολοκληρώσει την εγγραφή του με το αρμόδιο προσωπικό. Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής πρόσβασης, οι φοιτητές μπορούν να εξυπηρετηθούν στο Υπολογιστικό Κέντρο του Τμήματος εισαγωγής τους.

Το εγχειρίδιο χρήσης και η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, θα είναι διαθέσιμα εδώ , από Παρασκευή 04.10.2019 έως και Πέμπτη 10.10.2019.

Για υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφή σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-997737, 2610-962636 και 2610-962632, όλες τις εργάσιμες ημέρες από 04.10.2019 έως  και 10.10.2019.

Τα βασικά δικαιολογητικά που απαιτούνται και πρέπει να αναρτηθούν σε ηλεκτρονική μορφή στην πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών, αλλά επισημαίνεται ότι προβλέπονται επιπλέον κατά περίπτωση δικαιολογητικά ανάλογα με την κατηγορία και τον τρόπο εισαγωγής του κάθε φοιτητή, είναι:

1.     Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας
2.     Πιστοποιητικό Γεννήσεως (δύναται να αναζητηθεί αυτεπάγγελτα)
3.     Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
4.     Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο αριθμός ΑΜΚΑ

Προκειμένου να διασφαλίζεται η ομαλή εξυπηρέτηση όλων των πρωτοετών φοιτητών, ενδέχεται η Γραμματεία του Τμήματός εισαγωγής να καλεί τους νεοεισαχθέντες φοιτητές σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Για το λόγο αυτό, προτείνουμε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο του Τμήματός σας και να αναζητήσετε τη σχετική ανακοίνωση. Για να ζητήσετε πληροφορίες από τη Γραμματεία σας μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας της εδώ επιλέγοντας το Τμήμα εισαγωγής σας. Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι η τακτική πλοήγησή σας στον ιστότοπο του Τμήματός σας και του Πανεπιστημίου Πατρών είναι απαραίτητη για να είστε ενημερωμένοι για τα θέματα που αφορούν στις σπουδές σας.

Πιστοποιητικά / έντυπα που θα παραλάβετε:

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας η Γραμματεία του Τμήματός σας θα σας χορηγήσει:

  • Πιστοποιητικό εγγραφής για κάθε νόμιμη χρήση. Σε περίπτωση που χρειάζεστε πιστοποιητικό για συγκεκριμένη χρήση, μπορείτε να το ζητήσετε με αίτησή σας την ίδια μέρα στη Γραμματεία. Για το χρόνο και τον τρόπο παραλαβής του θα σας ενημερώσει η Γραμματεία
  • Λογαριασμό (κωδικούς) πρόσβασης στις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών και στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες Ευδόξου και απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας
  • Ενημερωτικά έντυπα / αιτήσεις και πληροφοριακό υλικό των Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Πατρών (Σίτιση, Διαμονή, Βιβλιοθήκη και Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο, Χορωδία, Χορευτικός Σύλλογος, κ.ά)