Towards a precursor model of chemical changes, 21/03/2023

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών (Κατεύθυνση “Διδακτική των Θετικών Επιστημών: Διδακτικές διαδικασίες, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Αξιολόγηση και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση”), την Τρίτη 21η Μαρτίου στις 4.00 μμ, η συνάδελφος Isabelle Kermen [Καθηγήτρια Διδακτικής της Χημείας στο Université Bretagne Occidentale στη Γαλλία και πρόεδρος της Διεθνούς Γαλλόφωνης Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών και Βιολογικών Επιστημών και της Τεχνολογίας (ARDIST)], θα δώσει δια ζώσης διάλεξη στα αγγλικά με θέμα:

Towards a precursor model of chemical changes”.

(Abstract: This presentation draws upon a research project aimed at developing a precursor model of chemical changes of matter addressed to pupils aged 9-12. This development includes several steps: a literature review to summarize what is already known about students’ representations of matter changes, the carrying out of a pilot study to discover pupils’ reactions to phenomena linked with matter changes, the proposal of some first elements of the precursor model, the development of a teaching-learning sequence to implement this precursor model. The presentation will focus on the first two steps and specify the theoretical framework underlying the project, the methodological choices and the first results of the pilot study.)

Η διάλεξη θα γίνει  δια ζώσης στον εργαστηριακό χώρο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και θα μεταδοθεί και μέσω zoom σε σύνδεσμο ο οποίος μπορεί να ζητηθεί.

____________
Κώστας Ραβάνης
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών