Μάρκετινγκ για Ελεύθερους Επαγγελματίες | 16/12/2025

Στις 16 Δεκεμβρίου, ημέρα Τρίτη, και ώρα 18:00-20:00 θα διενεργηθεί ανοικτή διάλεξη με θέμα «Μάρκετινγκ για Ελεύθερους Επαγγελματίες». Αυτή η διάλεξη διενεργείται από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, έχει τη μορφή εντατικού σεμιναρίου με καθαρά πρακτικό προσανατολισμό και απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες από όλες τις σχολές του Πανεπιστημίου Πατρών με σκοπό να υποστηριχθούν όσοι επιλέξουν να εργαστούν ως ελεύθεροι επαγγελματίες μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους. Η παρακολούθηση της διάλεξης-σεμιναρίου θα φανεί χρήσιμη στους αυριανούς πτυχιούχους του Πανεπιστημίου μας ώστε να εξασκήσουν με επιτυχία το επάγγελμά τους και να κάνουν ένα αρχικό βήμα για τη μελλοντική επιχειρηματική τους δραστηριοποίηση.

 

Ήδη οι απόφοιτοί μας εργάζονται σε υψηλό ποσοστό ως ελεύθεροι επαγγελματίες. Αυτό ισχύει για μεγάλο εύρος πτυχιούχων όπως λ.χ. για αρχιτέκτονες και μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων, ιατρούς, φαρμακοποιούς, φυσιοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, λογιστές και οικονομολόγους, σύμβουλοι επιχειρήσεων, επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της πληροφορικής, γεωπόνους και τεχνολόγους τροφίμων για να αναφερθούν μερικά ενδεικτικά παραδείγματα αποφοίτων του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο ΑΑ στο Κτίριο της Πρυτανείας (Κτίριο Α’). Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για φοιτητές και φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Πατρών που πραγματοποιούν προπτυχιακές, μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές καθώς και για πρόσφατους αποφοίτους μας. Δεν απαιτείται προηγούμενη εγγραφή, ενώ θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.

 

Η ανοικτή διάλεξη προσφέρεται από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και υλοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών» (μάθημα 4ου έτους στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος). Ο διδάσκων Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής, διαθέτει ο ίδιος πολυετή διεθνή εμπειρία ως ελεύθερος επαγγελματίας και θα εστιάσει σε αμιγώς πρακτικές πτυχές του μάρκετινγκ. Μεταξύ άλλων, θα αναλύσει το branding για ελεύθερους επαγγελματίες, την ανάπτυξη πελατολογίου, θέματα τιμολογιακής πολιτικής καθώς και τις προσφορότερες τεχνικές του digital marketing.