Ανακοίνωση του Συμβουλίου Διοίκησης σχετικά με τη λειτουργία του Ιδρύματος κατά την περίοδο των θερινών διακοπών

Το Συμβούλιο Διοίκησης, στην υπ’ αριθ. 38/25.6.2025 συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου 2025 έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025 δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες, Γραμματείες και λοιπές Υπηρεσιακές Μονάδες του Ιδρύματος, πλην εκείνων που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του.

Επίσης, το Συμβούλιο Διοίκησης  αποφάσισε ομόφωνα οι ημέρες 11 έως και 14.8.2025 να μην χρεωθούν ως κανονική άδεια του διοικητικού προσωπικού.

Κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο – Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 – 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

Στο διάστημα αυτό θα εργαστεί το διοικητικό προσωπικό των Υπηρεσιών που κρίνεται απαραίτητο, για τη συντήρηση και λειτουργία των εγκαταστάσεων, την προώθηση εργολαβιών, τη φύλαξη της Πανεπιστημιούπολης, καθώς και την παραλαβή της αλληλογραφίας και τη λειτουργία του Γενικού Πρωτοκόλλου. Ιδιαίτερη μέριμνα θα πρέπει να ληφθεί, από τις Υπηρεσίες και τις Γραμματείες, για τις περιπτώσεις που τρέχουν ημερομηνίες μειοδοτικών διαγωνισμών ή δημοπρασιών ή υποβολής υποψηφιοτήτων σε προκηρυχθείσες θέσεις, ώστε να υπάρχει στην οικεία Υπηρεσία ή Γραμματεία αρμόδιος υπάλληλος για τα παραπάνω.

Τέλος, το Συμβούλιο Διοίκησης αποφάσισε η παραπάνω απόφαση να κοινοποιηθεί σε όλες τις Οργανικές Μονάδες του Ιδρύματος και με ευθύνη των Προϊσταμένων να λάβουν γνώση όλοι οι υπάλληλοι.