Δελτίο Τύπου

Διαδικτυακή Εκδήλωση στις  3, 4 & 5 Μαΐου 2022, για μαθητές Γ΄ Λυκείου με θέμα: «Οι σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πατρών και η επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων»

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Τμήμα Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης, της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Έρευνας, στο πλαίσιο της Πράξης «Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Πατρών», με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Καθηγητή κ. Δημήτριο Μούρτζη, email: mourtzis@lms.mech.upatras.gr διοργανώνει Διαδικτυακή Εκδήλωση στις  3, 4 & 5 Μαΐου 2022, για μαθητές Γ΄ Λυκείου με θέμα: «Οι σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πατρών και η επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων».

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Η εκδήλωση απευθύνεται στους μαθητές Γ΄ Λυκείου των νομών Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν το ακαδημαϊκό περιβάλλον του Πανεπιστημίου Πατρών, να  ενημερωθούν από τα Τμήματα για τα προγράμματα σπουδών τους, τις επαγγελματικές προοπτικές, καθώς και τις δυνατότητες επαγγελματικής τους αποκατάστασης.

Παρουσίαση Τμημάτων 1ου Επιστημονικού Πεδίου «Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες», Τρίτη 3-5-22  9:00π.μ. – 10:45π.μ.

Παρουσίαση Τμημάτων 2ου Επιστημονικού Πεδίου «Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες», Τρίτη 3-5-22 11:00π.μ. – 13:55μ.μ. & Τετάρτη 4-5-22 9:00π.μ.-9:55π.μ

Παρουσίαση Τμημάτων 3ου  Επιστημονικού Πεδίου «Επιστήμες Υγείας και Ζωής», Τετάρτη 4-5-22 10:15π.μ. – 13:00μ.μ.

Παρουσίαση Τμημάτων 4ου  Επιστημονικού Πεδίου «Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής», Πέμπτη 5-5-22 9:00π.μ. – 10:55π.μ.

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα T. Μιχαλακέα, Αναπλ. Προϊστ. του Τμήματος Απασχόλησης Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης στο 2610 997997.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι διαθέσιμο εδώ. (https://bit.ly/3J9K2Nr)

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση εδώ. (https://bit.ly/3ukwY3u)

Erasmus+ KA131 Κινητικότητα Διδακτικού Προσωπικού για Διδασκαλία

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, δίνεται η δυνατότητα στο διδακτικό προσωπικό του Ιδρύματός μας να μετακινηθεί για διδασκαλία σε Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης με τα οποία υπάρχει ενεργή δι-Ιδρυματική Συμφωνία, λαμβάνοντας την επιχορήγηση Erasmus+.

Σχετικά με τη δράση “Κινητικότητα Προσωπικού για Διδασκαλία” / “Staff mobility for Teaching Assignment”(STA), μπορείτε να βρείτε γενικές πληροφορίες στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/international-relations/erasmus/programma-erasmus/kinitikotita-tou-prosopikou-gia-didaskalia/. Αναλυτικά η τρέχουσα προκήρυξη έχει αναρτηθεί εδώ.

 

Κινητικότητα Προσωπικού για Επιμόρφωση Erasmus+

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS+ δίνεται η δυνατότητα στο προσωπικό του Ιδρύματός μας να μετακινηθεί για επιμόρφωση μέσω της δράσης Staff mobility for Training (STT) σε Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης/Φορείς της Ευρώπης για το χρονικό πλαίσιο του εγκεκριμένου Σχεδίου. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα περιλαμβάνει 2 έως 5 ημέρες δραστηριότητας και 2 ημέρες ταξιδίου σε θέσεις αντίστοιχες των καθηκόντων τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών. To 20% των εγκεκριμένων θέσεων αφορά σε διδακτικό προσωπικό. Η οργάνωση της κινητικότητας θα είναι εφικτή από 16/05/2022 έως και 31/10/2023. Σχετικά με τη δράση “Κινητικότητα Προσωπικού για Επιμόρφωση/”Staff mobility for Training (STT)”, μπορείτε να βρείτε γενικές πληροφορίες στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.upatras.gr/international-relations/erasmus/programma-erasmus/kinitikotita-tou-prosopikou-gia-epimorfosi/. Αναλυτικά η τρέχουσα προκήρυξη έχει αναρτηθεί εδώ.

  

Σεμινάρια επιμόρφωσης μελών ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικού Προσωπικού

H Κοινωνική Μέριμνα διοργανώνει δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια που απευθύνονται σε μέλη ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικούς Υπαλλήλους σε θέματα δημιουργίας προσβάσιμων αρχείων Word, PowerPoint, Excel και PDF. Κύριος στόχος των σεμιναρίων είναι η απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων σε θέματα προσβασιμότητας αρχείων και η ευαισθητοποίηση της Πανεπιστημιακής κοινότητας. Για τους μήνες Απρίλιο – Μάιο οι ημερομηνίες και οι ώρες που έχουν οριστεί και μπορεί να επιλέξει ο/ η κάθε ενδιαφερόμενος/ η είναι οι εξής:

Πέμπτη, 14 Απριλίου στις 10 π.μ.

Τρίτη, 17 Μαΐου στη 1μ.μ.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://socialwelfare.upatras.gr/seminaria-epimorfosis-melon-dep-kai-d/

  

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα: “Η Προσβασιμότητα στο προσκήνιο”

Στις 6 Απριλίου και ώρα 6 μ.μ., η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα “Η Προσβασιμότητα στο προσκήνιο”. Η ανταπόκριση ήταν ιδιαιτέρως υψηλή. Σκοπός του σεμιναρίου ήταν να αναδειχθεί η σημασία της προσβασιμότητας τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς η προσβασιμότητα είναι ένα θέμα που είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο αφορά όλους μας. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το Σεμινάριο: https://socialwelfare.upatras.gr/diadiktyako-seminario-6-aprilioy-i-p/

  

Ο διεθνούς φήμης κιθαρίστας Παναγιώτης Μάργαρης έρχεται στις 15/4 στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών

Ο διεθνούς φήμης κιθαρίστας και συνθέτης Παναγιώτης Μάργαρης, ταξιδεύει φέτος με την κιθάρα του παρουσιάζοντας μια επιλογή υπέροχων κομματιών από την πλούσια προσωπική του δισκογραφία. Γιορτάζοντας φέτος 25 χρόνια επαγγελματικής καριέρας η οποία απαριθμεί πάνω από 1000 συναυλίες, 16 προσωπικά άλμπουμ και σπουδαίες συνεργασίες, ηχογράφησε το άλμπουμ “Best of” το οποίο περιλαμβάνει τα κομμάτια που ξεχώρισαν από κάθε δισκογραφική δουλειά. Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στον εθελοντικό φιλανθρωπικό οργανισμό «Το φωτεινό αστέρι». http://www.confer.upatras.gr/events.php

 

Διενέργεια Rapid Test για COVID-19

Σας ενημερώνουμε ότι την  Παρασκευή 15/04 και ώρα 9:00 έως 14:30 θα διενεργηθούν Rapid Test για COVID-19 στις εγκαταστάσεις της Φοιτητικής Εστίας από τον ΕΟΔΥ.  Όσοι από τους φοιτητές και το προσωπικό του Πανεπιστημίου επιθυμούν να κάνουν rapid test μπορούν να προσέλθουν.

 

 Η λειτουργία του Ιδρύματος, τις ημέρες των Εορτών του Πάσχα σύμφωνα με απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου

To Πρυτανικό Συμβούλιο στην υπ΄ αριθμ.  75/07.04.2022  συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι, την Μ. Πέμπτη 21.04.2022 και την Τρίτη του Πάσχα 26.04.2022, δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραμματείες του Ιδρύματος, πλην εκείνων που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του.
Κατόπιν της ανωτέρω απόφασης του Πρυτανικού Συμβουλίου, την Μ. Πέμπτη 21.04.2022 και την Τρίτη του Πάσχα 26.04.2022 θα λειτουργεί από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ. το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο – Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 – 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

 

Η Πρυτανική Αρχή του Πανεπιστημίου Πατρών σας εύχεται
«ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ»

 ——-

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΝΑΓΚΗΣ / ΕΠΙΦΥΛΑΚΗΣ

  • Τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης 11771 Μπορείτε να καλείτε επί 24/ώρου βάσεως, 7 ημέρες τη εβδομάδα από οποιοδήποτε κινητό ή σταθερό τηλέφωνο (εντός νομού Αχαΐας) για άμεση παροχή βοήθειας εντός της πανεπιστημιούπολης
  • Οι βλάβες μπορούν να ανακοινώνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στον αριθμό τηλεφώνου 2610 996666 και κατά τις μη εργάσιμες ημέρες στην ομάδα επιφυλακής εγκαταστάσεων (τηλέφωνο:6978188888) ή στο τηλέφ.: 2610 996666 (το οποίο θα εκτρέπεται στην ομάδα επιφυλακής εγκαταστάσεων). Οι βλάβες τηλεφώνων και δικτυακών υποδομών δηλώνονται στο τηλέφωνο 6982961126 της επιφυλακής δικτύων.
  • Οι αριθμοί κλήσης των φυλάκων είναι 6978188881 και 6978188882 (εντός και εκτός νομού Αχαΐας).
  • Για ό,τι αφορά βλάβες στο Αγρίνιο θα πρέπει να ενημερώνετε τις εργάσιμες ημέρες και ώρες τον κ. Ν. Τσάτσο, στο τηλ. 2641074206 (e-mail: ntsatsos@upatras.gr).

Λογότυπο-Alumni

Ιστότοπος Αποφοίτων Πανεπιστημίου Πατρών
Κάνε την εγγραφή σου τώρα!

https://alumni.upatras.gr/

Το επόμενο Δελτίο Τύπου θα κυκλοφορήσει στις 6.5.2022

Από το Γραφείο Επικοινωνίας Τύπου