Διαδικτυακό workshop: “Marketing & Sustainability”

Το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου, του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που αναπτύσσει για τη διάχυση της γνώσης προς την κοινωνία και την εξωστρέφειά του  διοργανώνει διαδικτυακό Workshop με θέμα “Marketing & Sustainability” στις 31 Μαΐου 2021 (17:00 μμ).

Στο Workshop θα συμμετέχουν εκπρόσωποι κορυφαίων επιχειρήσεων  που αναπτύσσουν την δραστηριότητά τους στην Ελλάδα, σε βασικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, όπως ο αγροδιατροφικός κλάδος, η εστίαση, ο τουρισμός κ.α. Θέμα της συζήτησης αποτελεί η σύνδεση των σύγχρονων στρατηγικών του Μάρκετινγκ με την αειφόρο ανάπτυξη και τους στόχους της Agenda 2030.

Στόχος του workshop είναι να καλύψει ένα φάσμα αειφορικών πρακτικών ώστε να ενημερώσει το κοινό για τις εναλλακτικές πράσινες συμπεριφορές των επιχειρήσεων και τη συμβολή τους στη βελτίωση του περιβάλλοντος [για παράδειγμα μείωση πλαστικού, ανακυκλώσιμες και επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες, αποτύπωμα άνθρακα, απώλεια και σπατάλη τροφίμων, μείωση χρήσης νερού, υιοθέτηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κ.α.]

Ο συντονισμός και η οργάνωση του Workshop θα γίνει από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων και συγκεκριμένα από τον κ. Προκόπη Θεοδωρίδη, Αναπληρωτή Καθηγητή Μάρκετινγκ, Πρόεδρο του Τμήματος και Διευθυντή του Εργαστηρίου.

Το workshop θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (https://elam.gr/).

Η εγγραφή είναι δωρεάν και οι φοιτητές που θα συμμετέχουν θα παραλάβουν πιστοποιητικά παρακολούθησης.

Εγγραφή:

https://upatras-gr.zoom.us/webinar/register/WN_AM98YJ27RxC8YzLvd0b68A